Ať už jste závodník, rekreační jezdec nebo si na kole zajedete jen občas do obchodu pro rohlíky, přítomnost kvalitní helmy byste neměli podceňovat. Ta by měla být podle odborníků nedílnou součástí výbavy každého cyklisty, ačkoliv od 18 let není povinná. Statistiky ostatně varují: ve státech Evropské unie dojde při cyklistice každoročně k přibližně 600 000 poraněním hlavy!
Mezi nejoblíbenější značky běžeckých bot patří v ČR značky Adidas (35 %) a Nike (26,7 %). Češi přitom do nových bot nejčastěji investují částku mezi 1000-2000 Kč. Více utrácejí muži, až 30 % z nich je ochotno utratit za boty 2500 - 3500 Kč.
Projeli jsme ty nejlepší trasy v Evropě, které se hodí pro in-line bruslení a skateboarding: Vídeň vás zve na adrenalinovou noční jízdu, Budapešť ukrývá jeden z největších skateparků v Evropě, projet se můžete po promenádě celebrit v Nice a slunce, moře a dlouhé in-line trasy vás zavedou do Barcelony. Evropa je rájem bruslařů!
Pokud by si měly nastávající maminky vybrat jediný sport, kterému se v těhotenství budou věnovat, pak je to plavání. Pobyt ve vodě odlehčí jejich kloubům, pomůže posílit a uvolnit namáhaná záda a navíc hrozí minimální nebezpečí zranění. Aby byl ovšem pobyt ve vodě bezpečný a bezproblémový, je potřeba dodržet několik zásad.
Chodící fotbal, disciplínu vynalezenou v roce 2011 Brity mohou provozovat také ti, kdo by jinak kvůli zdravotním problémům nebo věku nemohli fotbal hrát. V severoitalském Lignano Sabbiadoro se dokonce počátkem dubna konal první evropský turnaj.
Stále více a více se setkáváme s pojmy funkční trénink a core trénink. K těmto typům tréninků se nejvíce využívají právě balanční pomůcky, za pomoci další přídavné zátěže. My si dnes vysvětlíme, v čem spočívá kouzlo balančních pomůcek, a jak správně na nich cvičit.
Nebaví vás cvičit a nejde vám to? Možná, že problém není ve vás, ale ve fitness centru, kam chodíte. Máme pro vás 10 tipů, jak si vybrat fitko, kam se budete těšit, a ještě budete mít výsledky.
Plavková sezóna se nám pomalu, ale jistě blíží. Pokud chcete zapracovat na postavě a v plavkách vypadat skvěle, neztrácejte hlavu a vrhněte se na cvičení intervalového tréninku. Pomocí intervalového tréninku nejen ušetříte čas, ale i urychlíte spalování tuků a zvýšíte kondici.

Stránky