Reklama

Pacienti na dialýze mají přehled o své léčbě v aplikaci na mobilu

Pacienti s chronickým selháním ledvin, kteří musí pravidelně třikrát týdně podstupovat dialyzační léčbu, si mohou zobrazit laboratorní výsledky, informace o průběhu jejich léčby i důležité rady k životosprávě kdykoli a kdekoli online na svém mobilním telefonu.

Největší provozovatel dialyzačních středisek v České republice, společnost Fresenius Medical Care, spustila pro své pacienty mobilní aplikaci myCompanion, která je volně ke stažení v Google Play a App Store pro mobilní telefony se systémy Android a iOS. Ta jim umožňuje komplexní přístup k průběhu jejich terapie, laboratorním výsledkům a medikaci. „Pacienti si snadno zjistí, jaké léky mají užívat a podle jakého časového plánu. Navíc zde naleznou přehled o své léčbě zpětně a mohou tak sledovat její vývoj v čase,“ vysvětluje Ivana Lupoměská, hlavní sestra dialyzačních středisek Fresenius NephroCare.

Součástí aplikace jsou i užitečné rady, které pacientům umožňují žít s dialyzační léčbou kvalitnější život. Dozví se zde například o tom, jak zůstat se svým onemocněním aktivní, jak pečovat o svou pleť nebo si mohou prostřednictvím široké nabídky receptů připravit doma pokrm korespondující s jejich dietními opatřeními.

Fresenius Medical Care je celosvětově největším poskytovatelem produktů a služeb pro pacienty s chronickým selháním ledvin, kterým trpí přibližně 3,4 miliony lidí na celém světě. Prostřednictvím sítě 3 996 dialyzačních středisek v Severní Americe, Evropě, Latinské Americe, Africe a v asijsko-pacifické oblasti poskytuje společnost dialyzační léčbu téměř 340 tisícům pacientů na celém světě.

Reklama
Reklama

Komentáře

Reklama