Naše zahrada pro nás přes sezonu obvykle znamená, že čím dál více trávíme v předklonu nad záhony a truhlíky. Během péče o zahradu bychom však rozhodně neměli zapomínat ani na péči o vlastní zdraví, a to především o zdraví našich zad. Právě ty totiž během hodin strávených v předklonu dostávají nejvíce zabrat a nás tak může večer překvapit nejen nové opálení od sluníčka, ale i nevítaná bolest zad. Jak tedy bolesti předcházet?
Technologie přináší celou řadu výhod, a to i co se fitness týká. Dostaňte se do formy díky vychytávkám, které dnes běžně seženete v obchodech se sportovním vybavením, elektronikou nebo na internetu. Pomůžou vám nejen na cestě za zdravým tělem, ale také za lepšími sportovními výkony.
Vysoký krevní tlak, hypertenze, je onemocněním, které v průběhu života zasáhne cca 40% obyvatel ČR. Patří mezi civilizační choroby, což ovšem neznamená, že bychom se s ním měli smířit a tak říkajíc si na něj zvyknout. Jednou ze součástí zdravého životního stylu, který pomáhá civilizačním nemocem předcházet, je sport. Ale je možné při hypertenzi sportovat? Jak a na co si dávat pozor? A jak vlastně „poznat“ vysoký krevní tlak?
Dochází k dalšímu rozvolnění restrikcí pro provoz fitness center. Od pondělí 11. 5. nebude povinné nosit roušku – a to pro organizované cvičení osob za dodržení odstupů dvou metrů. Nově bude také umožněno sportování až 100 osob najednou.
Každá třetí škoda z úrazového pojištění vznikne při zimních sportech. U mužů je zranění na lyžích nebo snowboardu druhým nejčastějším hned po fotbale, u žen patří zimní sporty k vůbec nejrizikovějším. U snowboardingu připadá více než polovina případů na vážná zranění, u lyžování je třetina úrazů vážná.
Mezi obvyklá zimní zranění nejen lyžařů patří přetržení vazu v koleni. O tom, zda člověka poznamená na zbytek života, anebo se rychle a bez trvalých následků uzdraví, rozhodují tři faktory: včasná pomoc fyzioterapeuta, aplikace moderních technologií podporujících hojení a aktivní spolupráce pacienta při rehabilitaci.
V noci při spánku se choulíme a ráno se pak skoro všichni cítíme ztuhlí. Navíc platí, že čím jsme starší, tím víc tělo při spánku tuhne. Proto je tak důležitá ranní rozcvička. Stačí několik správně zvolených cviků a hned se nám bude po celý den lépe dýchat i hýbat.

Stránky