Odklízení sněhu nedělá rád asi nikdo, ale mnoho lidí se této činnosti v zimě nevyhne. Pokud není člověk fyzicky zdatný a trénovaný, může si způsobit bolest zad či nepříjemné zranění. Jak ale odklízet sníh, abychom si neublížili? Abyste se při odklízení sněhu nenadřeli a nezatěžovali svoji páteř, je třeba dbát především na správné držení těla při práci a vždy dodržet správný postup.
Proteinová dieta nebo také ketogenní dieta. V dnešní době velmi moderní. Slibuje trvalé úbytky váhy, zlepšení zdraví, a spoustu dalších výhod. Jak to, ale funguje? U tohoto stravování se jedná především o snížení množství sacharidů a tím i příloh. Tím se organismus dostane do tzv. ketózy. Díky tomu se stává palivem pro naše tělo tělesný tuk. Někomu tato metoda velmi vyhovuje, jinému ne. Vy to zde můžete zkusit podle našeho ukázkového jídelníčku (uvedené kusy jsou jen orientační).
Aerobní cvičení s prvky tradičních afrických tanců i vášnivé salsy ? to všechno v sobě kombinuje u nás zcela nové cvičení AfroPowerFit. Jeho autorkou je známá kubánská tanečnice Doris Martinez, která žije v České republice a nově bude tento styl vyučovat na svých lekcích pod Svazem českého aerobiku a fitness FISAF.cz.
Nedostatkem pohybové aktivity, dlouhým stáním i sezením trpí především záda a tak není divu, že o sobě začnou dávat bolestivě vědět. Existuje pár tipů, jak se bolesti zad vyhnout a mezi ty nejúčinnější patří zpevnění zádových svalů, které podpírají páteř a udržují ji tak ve správné pozici.
Češi stále preferují skupinové lekce, ale těm tanečním, jak se zdá, odzvonilo. Naopak pořád jsou na vzestupu poklidné lekce stylu body&mind přiklánějící se k meditaci. Jejich protipólem jsou ovšem trendy cvičení pracující s vlastní vahou těla HIIT a crossfit. Za revoluční odborníci považují metodu EMS, kdy svaly pracují díky elektrostimulaci.
Chcete si usnadnit porod a současně zkvalitnit sexuální život? Pak se zaměřte na správné posilování svalů pánevního dna. MUDr. Michaela Tomanová, primářka Rehabilitačního ústavu Brandýs nad Orlicí, připravila dva tipy na účinné cviky, které můžete provádět vsedě nebo ve stoje. V obou případech budeme pracovat s jemnými pohyby.
Špatný krevní oběh může mít mnoho příčin, z nichž hlavními jsou vysoká hladina cholesterolu, nedostatečný příjem vlákniny, konzumace velmi slané potraviny a také malý příjem tekutin.
Stále více z naší populace začíná cvičit a věnovat se sami sobě. To je sice moc hezké, ale než se pustíme do cvičení a složitějších pohybů, měli bychom se naučit, jak vypadá správné držení těla, abychom si při cvičení neubližovali. Správné držení těla nám umí pomoci i v běžném životě, pomáhá nám od bolestí a dokonce i ukazuje ostatním, jak se cítíme.
Je prokázáno, že pohyb snižuje napětí, zvyšuje produkci endorfinů a činí nás šťastnějšími. Vystavení se přirozenému světlu je navíc nejlepším bojovníkem proti depresím. Pes je nejvěrnější přítel člověka, který miluje pohyb, takže spojit běh pro zdraví s vyvenčením pejska, je dobrá kombinace. Přinášíme tipy, jak se psem běhat správně, aby to pro všechny byla zábava.

Stránky

Reklama

Reklama