Správný styl je základním předpokladem zdravého běhání. Pokud běžec neovládá techniku, je větší pravděpodobnost, že dojde ke zranění. Mezi nejčastější chyby běžců patří špatně umístěné těžiště, předklon, záklon, přední noha příliš vpředu a špatná práce rukou.
Adonna Ebrahimiová se natáhla na svůj jógový kobereček a snaží se vydržet v pozici kobry. Na zádech jí přitom balancují dvě kozy. Adonna totiž cvičí Goat Yoga, čili kozí jógu, která se ve Spojených státech stala módním trendem. Jógíni všeho věku se jen hrnou do velmi populárních kurzů, kde se necvičí jen pozice s tradiční kamennou tváří, ale také s úsměvem.
Každé léto vyráží na vodu tisíce Čechů a nemálo z nich si pobyt na řece spojuje s alkoholem. Unie výrobců a dovozců lihovin v souvislosti s vodáckou sezónou upozorňuje na společensky nebezpečný trend konzumace alkoholu přímo při řízení plavidla a apeluje na vodáky, aby s pitím alkoholu počkali až do kempu. Následky jízdy na řece pod vlivem alkoholu mohou být vážné a v krajním případě i fatální. Na vodě navíc platí nulová tolerance alkoholu stejně jako na silnici. Opilým vodákům může hrozit i pokuta až do výše sto tisíc korun.
Běhání v parku pomáhá ke zlepšení mozkových funkcí. Cvičení se zátěží zase zlepšuje paměť. Ale na prvním místě před všemi podobami cvičení, které dělají dobře mozku osobám po padesátce, stojí tchaj-ťi, píše italský deník La Repubblica.
Oblast bříška je jednou z nejproblematičtějších partií těla, která trápí každou ženu. Obzvláště po porodu břišní svaly ještě více povolí a je nejvyšší čas začít se věnovat dodržování zdravého jídelníčku a zejména pravidelnému cvičení. Přinášíme vám tři osvědčení cviky na zpevnění bříška.
Je teoreticky dokázáno, že mozek nerozezná skutečnost od představy, a právě proto je přínosem i tzv. cvičení v představě, tedy aktivita, kdy si jednotlivé cviky pouze představujeme. Mozek totiž příslušné svaly i přesto zapojuje, vysílá do nich signály.
Box, řadě lidí se vybaví dva rozmlácení fighteři, kteří do sebe tlučou hlava nehlava. Jde o velmi agresivní cvičení, ve kterém jde o to druhého co nejvíce roztřískat, zranit. To jsou stereotypy - ne vždy to tak ale musí být.   
Primářka Rehabilitačního ústavu MUDr. Michaela Tomanová odpovídá na čtyři časté dotazy tykající se zdravého běhání: Je běh prospěšný pro naše klouby? Pokud mě po běhání bolí kolena, co dělám špatně? Má běh vliv na osteoporózu? Jak se nejlépe protáhnout či připravit na samotný běh?
Ze všech reklamních nosičů se na nás valí různé druhy proteinů, spalovačů, nakopávačů a všeho možného. My Vám dnes trošku uděláme jasno v tom co je co, a pro koho jsou dané výrobky vhodné.
Co dělat před cvičením? Kdy se před tréninkem najíst? Jaké potraviny umocní váš výkon a které vás naopak zpomalí? Jak se správně rozehřát a jak připravit svaly na námahu? Na všechny tyto otázky odpoví výživové specialistky a trenérky 30minutového kruhového tréninku pro ženy - EXPRESKA.

Stránky