Dnes si ukážeme pár účinných cviků pro ploché bříško. Cviky, které si dnes ukážeme, zvládne úplně každý.
Lyžování na sjezdovkách se stává čím dál tím víc rizikové. I docela malý střet se však snadno přehoupne v nepříjemný soudní spor, který vyvolá oběť srážky. A na vás jako na viníka může padnout úhrada škody na majetku a zdraví poškozeného, která mnohdy dosahuje i milionových částek. Pokud se však budete řídit těmito pravidly, žádné nepříjemné finanční náklady vás nepřekvapí.  
V následujícím videu můžete sledovat ruského chirurga předvádějícího jednoduchá cvičení, která vám pomohou zbavit se bolestí zad a předejít ve starším věku nutnosti operace páteře. Každý cvik opakuje 8x, přitahování obou kolen k hrudi současně jen 3x.
Často chodí lidé svědomitě cvičit, ale druhý den je bolí nepřiměřeně záda, nohy, ruce? Kromě poctivého cvičení to může i znamenat, že se dopouští chyb, které vedou k bolestem pohybového aparátu. Primářka Rehabilitačního ústavu Brandýs nad Orlicí a pražské Infinity Clinic MUDr. Michaela Tomanová radí, jak bolestem předcházet:
Praktičtí lékaři v Anglii mohou lidem, které sužuje osamělost, předepisovat kurzy tance a další společenské aktivity na účet národní zdravotnické služby (NHS). O nové strategii vlády premiérky Theresy Mayové v boji s osamělostí na svých internetových stránkách informovala zpravodajská stanice BBC.
Mezi většinou odborníků i laickou veřejností vládne shoda, že plavání v těhotenství lze jen doporučit. Aby si však maminky pobyt ve vodě ve zdraví a pohodě užily i v době, kdy se jim zvětšuje bříško, je třeba dodržet pár zásad. Víte, které to jsou?

Stránky