Únava, vyčerpání, dušnost a celkově snížená výkonost jsou nejčastější pozůstatky prodělané infekce covid-19. Odborníci z Olomouce proto vytvořili sadu cviků pro trénink plic, které vyléčeným pomohou dostat se zpět do formy.
Příprava jakékoli oslavy, tím spíš té vánoční, s sebou nese kromě fyzické námahy i jisté psychické napětí. V takovém případě se jistě budou hodit cviky proti stresu. A i když máte třeba cukroví objednané, dárky přijdou zabalené a o úklid se postará profesionální služba, tělo si malou rozcvičku rozhodně zaslouží.
Největší zima bývá od nohou. Kdykoli se potřebujete zahřát, můžete využít jednoduchý cvik, který vychází ze stoje na jedné noze.
„Naším primárním cílem musí být nejen prevence dalšího šíření nemoci Covid-19, ale také nutnost zajistit, aby lidé měli podporu a příležitost zůstat aktivní. S plným respektem k tomu, co se aktuálně děje v nemocnicích, v domovech seniorů, i s respektem k ohroženým skupinám, chceme ve správný okamžik nabídnout své zkušenosti, a pohyb je rozhodně tím, co nám pomáhá k lepšímu zdraví,“ říká Jana Havrdová, prezidentka České komory fitness.
Chlad nedělá kloubům dobře, a pokud se navíc v zimě moc nehýbeme, trpí a dávají o sobě vědět bolestí. Vyzkoušejte si tři jednoduché cviky, které se postarají o rozhýbání a posílení kloubů kyčlí a ramen a přispějí k lepší ohebnosti celé páteře.

Stránky