Kvůli koronaviru jsme momentálně odkázáni na cvičení doma nebo vyběhnutí ven do zimy. A to chce pořádnou dávku motivace! Jak vyzrát nad leností a donutit se k domácímu cvičení?
Příprava jakékoli oslavy, tím spíš té vánoční, s sebou nese kromě fyzické námahy i jisté psychické napětí. V takovém případě se jistě budou hodit cviky proti stresu. A i když máte třeba cukroví objednané, dárky přijdou zabalené a o úklid se postará profesionální služba, tělo si malou rozcvičku rozhodně zaslouží.
Největší zima bývá od nohou. Kdykoli se potřebujete zahřát, můžete využít jednoduchý cvik, který vychází ze stoje na jedné noze.
„Naším primárním cílem musí být nejen prevence dalšího šíření nemoci Covid-19, ale také nutnost zajistit, aby lidé měli podporu a příležitost zůstat aktivní. S plným respektem k tomu, co se aktuálně děje v nemocnicích, v domovech seniorů, i s respektem k ohroženým skupinám, chceme ve správný okamžik nabídnout své zkušenosti, a pohyb je rozhodně tím, co nám pomáhá k lepšímu zdraví,“ říká Jana Havrdová, prezidentka České komory fitness.
Chlad nedělá kloubům dobře, a pokud se navíc v zimě moc nehýbeme, trpí a dávají o sobě vědět bolestí. Vyzkoušejte si tři jednoduché cviky, které se postarají o rozhýbání a posílení kloubů kyčlí a ramen a přispějí k lepší ohebnosti celé páteře.
Dlouhé hodiny sezení u počítače a často v nesprávné poloze jsou důvodem, proč nás začnou zlobit záda, pobolívat hlava, kyčle nebo ruce. Přitom stačí 15 minut denně, aby se naše tělo dostalo zpátky do rovnováhy! Návodná videa poradí, jak na to.
Je pro vás jóga pořád pojmem spojeným se složitými pozicemi, do nichž (a natož z nich) je nadlidský výkon se dostat? Z tohoto omylu vás hned na podzim vyvede Škola fitness profesionálů FISAF.cz, která pořádá jógové workshopy jak pro lektory, tak pro veřejnost.

Stránky