Fitness cvičení ve dvojici je zábavný způsob, jak si s partnerem procvičit celé tělo. Při cvičení navíc pracujete s živou váhou, což není činka, a tím také nevědomě zpevňujete kloubní spojení. Partnerovi dlaně a chodidla jsou navíc velmi nestabilní podložka na cvičení, díky tomu dochází i k účinnému posilování svalového korzetu kolem páteři, jehož zpevnění je prevence špatného držení těla.
Mít pevné a dobře vytvarované hýždě, boky a stehna stojí značné úsilí. Rád bych Vám touto cestou ve Vašem snažení pomohl, a tak jsem se zde zaměřil na posilování výše uvedených partií. Rozebereme zde správnou techniku cvičení a také Vám napovíme jaké cviky provádět pro aktivaci různých částí svalů dolních končetin.
Základní pravidlo je toto: čím větší dítě a běžky, tím větší je jejich výběr. ?Délka dětských běžek začíná na sto centimetrech a v této délce jsou k dostání prakticky pouze univerzální rekreační modely. Šíře nabídky pak roste úměrně s délkou lyží pro větší a technicky zdatnější děti,? říká Kateřina Princová ze serveru www.skibi.cz, zaměřeného na dětské lyžování.
Nordic walking, procházku se dvěma holemi podobnými těm, jaké se používají na lyžích, doporučují lékaři k rehabilitaci osob se srdečními chorobami, s kardiostimulátorem, ale i při léčbě obezity. Tento sport totiž posiluje kromě nohou i horní část těla. Pozitivní účinky potvrzují vědecké studie, píše italský deník Corriere della Sera.
Těžko se nám vstává, končetiny jsou ztěžklé a často ani nemůžeme pořádně promluvit - naše tělo je po ránu vystaveno těžké zkoušce. Několik nepatrných cviků nám pomůže obnovit pohyblivost od prvních minut dne, píše francouzský deník Le Figaro.
Zlomeniny páteře po skoku do vody jsou jedním z nejnebezpečnějších letních úrazů. Téměř výhradně se to týká mužů, kteří se po hlavě vrhají do ne zcela bezpečných vodních nádrží, řekl ČTK zástupce primáře neurochirurgického oddělení Nemocnice Na Homolce Luděk Prokop.
Samovolný únik moči, snížení sexuálního prožitku či dokonce neplodnost ? to jsou možné důsledky ochablých svalů pánevního dna. Přitom jejich cvičení není fyzicky náročné a většinu cviků můžete provádět prakticky kdekoliv. Stačí jen vědět, jak pánevní dno aktivovat a pravidelně ho posilovat.
Začali byste rádi běhat, ale chybí vám k tomu pořádné boty? Perfektně padnoucí bota je předpokladem úspěchu. Nevadí, že neběháte jako profesionální závodníci. Můžete si však dopřát stejné pohodlí ? vaše nohy si to určitě zaslouží!
V americkém listu The Washington Post čtyři experti uvádějí celou tabulku, v níž jsou zaznamenány neblahé vlivy sezení na tělo (sitting disease), od těch nejběžnějších a nejzjevnějších, jako jsou bolesti v zádech, až po ty nejvíce znepokojivé, jako je rakovina tlustého střeva.

Stránky