Ukolébejte se ke spánku

Pokud máte problémy s usnutím, můžete každý den před spánkem provádět tento jednoduchý cvik.

  • Položte se na nepříliš měkkou podložku.
  • Pokrčte nohy, ruce položte na kolena a stehna přitáhněte k břichu.
  • 1 minutu se kolébejte doprava a doleva.
  • Nohy opět natáhněte, paže leží podél těla.
  • 5 krát se zhluboka nosem nadechněte a vydechněte.
  • Při výdechu lehce zvedněte pravou paži, vydržte dva nádechy a výdechy a nechte ruku klesnout. Opakujte 3x, potom levou rukou.


    Zdroj: Chvilka pro zdraví, nakladatelství Reader´s Digest Výběr
  • Příjde vám tento článek zajímavý? Pošlete ho dál!
    Diskuze ke článku
    Přidat komentář

    Komentáře (2)

    • Obrázek uživatele www.psychokybernetika.cz
      www.psychokyber... (anonym)

      Lepší řešení je audiovizuální spánkový program. Je podobný těm z psychowalkmanů. Najdete ho na webu www.psychokybernetika.cz - odkaz psychokybernetika Další řešení např. psychowalkman, o jehož funkc se dozvíte na webu www.biolide.cz

      Čer 29, 2008
    • Obrázek uživatele Nikola
      Nikola (anonym)

      Skvělé programy na spánek mají na stránkách www.zdravamysl.cz. Nejsou drahé, objednala jsem si jeden a uvažuji že si objednám všechny. Fungují na principu psychowalkmanu, tedy binaurální stimulace a opravdu výsledek se doství téměř okamžitě. Vřele doporučuji

      Říj 22, 2011

    Přidat komentář

    Reklama

    Reklama