Fitness video-trenink: Posilování zádových svalů

Tato série cvičení je zaměřená na posilování zádových svalů. A to zejména dolních fixátorů lopatky, jejichž oslabení je častou příčinou bolestivosti zad.

U cviku v ukázce Vám doporučujeme, abyste si pohlídali postavení hlavy a ramen. Správná poloha by měla být - hlava v prodloužení trupu, brada směřuje ke krku a ramena držte stažená dolů. Výdech při pohybu paží směrem k sobě a dolů.

 

Všeobecné zásady při cvičení zádových svalů:
- při pohybu lopatek k sobě a dolů vždy vydechujte
- posilujte zejména dolní fixátory lopatek
- protahujte zejména horní fixátory lopatek a bederní vzpřimovače
- ramena se snažte stahovat dolů směrem k hýždím po celou dobu cvičení

Nejčastější chyby při cvičení zádových svalů:
- zvednutá ramena
- předsunuté držení hlavy
- nádech při pohybu lopatek k sobě a dolů

Vstup do poradny pro cvičení, hubnutí a zpevňování postavy .

Mgr. Ondřej Diviš
osobní trenér
Firma “Fitness-trenink-doma.cz“ nabízí služby osobních trenérů do domu po celé České republice.

Příjde vám tento článek zajímavý? Pošlete ho dál!
Diskuze ke článku
Přidat komentář

Komentáře (2)

  • Obrázek uživatele Jožin
    Jožin (anonym)

    Je spousta cviků na každou partii těla a spousta komerčních zájmů...

    Črv 10, 2012
  • Obrázek uživatele PavelKrin
    PavelKrin (anonym)

    Good day, #uname!". We are a company for many years working with rates. Therefore, we can provide our new players with the best game conditions, bets. Best service and support. Quick response to your questions. And of course, many payment systems through which you can withdraw your winnings! Join us!

    Feb 02, 2019

Přidat komentář

Reklama

Reklama