Fitness video-trenink: Posilování hrudních svalů

Tato série cvičení je zaměřená na posilování hrudních svalů a tricepsu. Při cviku v ukázce Vám doporučujeme, abyste si pohlídali postavení pánve a ramen.

Správná poloha by měla být - pánev v neutrální poloze (aktivované břišní a hýžďové svaly) a ramena stažená směrem k hýždím. Výdech při pohybu trupu směrem nahoru.

 

Všeobecné zásady při cvičení hrudních svalů:
- při aktivaci hrudního svalstva vydechujte
- před i po cvičení důkladně protáhněte prsní svalstvo a přední část deltového svalu
- v době cvičení ramena stahujte směrem k hýždím, pánev držte v neutrální poloze a hlavu v prodloužení páteře
- vzdálenost mezi dlaněmi určuje míru zapojení prsního svalstva (čím vyšší vzdálenost, tím se prsní svalstvo zapojuje více; čím užší vzdálenost, tím se více zapojuje trojhlavý sval pažní)

Nejčastější chyby při cvičení hrudních svalů:
- záklon hlavy
- zvednutá ramena
- nadměrné prohnutí v bedrech (předejdeme aktivací břišního a hýžďového svalstva)
- nádech při aktivaci prsních svalů

Vstup do poradny pro cvičení, hubnutí a zpevňování postavy .

Mgr. Ondřej Diviš
osobní trenér
Firma “Fitness-trenink-doma.cz“ nabízí služby osobních trenérů do domu po celé České republice.

Příjde vám tento článek zajímavý? Pošlete ho dál!
Diskuze ke článku
Přidat komentář

Přidat komentář

Reklama

Reklama