Fitness video-trenink: Posilování břišních svalů

Tato série cvičení je zaměřená na posilování břišních svalů. Při cviku v ukázce Vám doporučujeme, abyste si pohlídali postavení pánve a hlavy.

Správná poloha by měla být - podsazená pánev, hlava v prodloužení trupu a brada směřuje ke krku. Cvik vždy začněte podsazením pánve a tuto polohu udržte po celou dobu cvičení. Vydechujte při aktivaci břišního svalstva, aby mohlo dojít k úplnému zkrácení břišních svalů.

 

Všeobecné zásady při cvičení břišních svalů:
- při aktivaci břišního svalstva vždy vydechujte
- před cvičením důkladně protáhněte bederní vzpřimovače
- aktivaci břišních svalů zahajte podsazením pánve, podsazenou pánev držte po celou dobu cvičení
- procvičujte všechny tři skupiny břišního svalstva - horní, spodní a šikmou
- hlavu držte v prodloužení páteře, bradu směrem ke krku
- volte tak náročné cviky, abyste necítili bederní svalstvo
- cviky na břicho obměňujte (po 2 měsících)

Nejčastější chyby při cvičení břišních svalů:
- odlepení beder od podložky
- nádech při aktivaci břišních svalů, zadržování dechu
- zvednutá hlava, záklon hlavy, brada směřuje od krku
- příliš náročné cviky, činnost přebírají zádové svaly
- zvednutá ramena

Vstup do poradny pro cvičení, hubnutí a zpevňování postavy .

Mgr. Ondřej Diviš
osobní trenér
Firma “Fitness-trenink-doma.cz“ nabízí služby osobních trenérů do domu po celé České republice.

Příjde vám tento článek zajímavý? Pošlete ho dál!
Diskuze ke článku
Přidat komentář

Komentáře (1)

  • Obrázek uživatele fitmishka
    fitmishka (anonym)

    Zdar ahoj, hele vyplatí se připlatit si za větší obsah bílkovin např v tomhle gaineru http://fitnessdk.cz/cs/vyziva/23-muskulvit-mass-4000g.html oproti http://fitnessdk.cz/cs/vyziva/21-mass-up-3600-whey-5000g.html. mam klasickej problem s nabíráním hmoty, o nic jinýho mi zatim moc nejde, dík. jo a kdo by doporučil značku (za rozumnou cenu) tak mu budu vděčná.

    Říj 17, 2014

Přidat komentář

Reklama

Reklama