Jóga ma sílu léčit a i když se výsledky dostavují po delší době, než u konvenční medicíny, přetrvávají naopak mnohem déle, než když vysadíte léky.
Tři následující cviky na bederní páteř jsou skvělou volbou pro začínající cvičence. Kromě podlahy a polštáře k nim nic jiného nepotřebujete.
Půlhodinová procházka je podle vědců canterburské Christ Church University nejúčinnější činností, která pomáhá snižovat vysoký krevní tlak. Vědci, kteří zveřejnili výsledky svého bádání na konferenci amerického sdružení pro sportovní medicínu, tvrdí, že delší procházka nebo zvýšená intenzita chůze nepřinesou ve vztahu k tlaku žádné další zlepšení.
V preventivním programu Chráníme děti před úrazy přispívá Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP) na sportovní přilby a chrániče. Rodiče mohou získat pro dítě až 500 korun na nákup cyklistické, bruslařské, lyžařské, snowboardové, hokejové či vodácké přilby a na loketní a další chrániče. Příspěvek je nově i na pomůcky zakoupené prostřednictvím internetu. ČTK to sdělil mluvčí VZP Jiří Rod.
Úspěch na sebe nenechá dlouho čekat, pokud následující cvičení zkombinujete se zdravou výživou. Jako odměna vás na začátku nového měsíce pozdraví nové šaty, a to o číslo menší. Jezte pětkrát denně malé porce ovoce nebo zeleniny. Tato přirozená čerstvá strava je bohatá na živiny a chudá na kalorie. Obzvlášť jablka jsou velice vhodná, jelikož obsahují mnoho lignanůa hodnotných fytoestrogenů. Ze salátů si udělejte hlavní chod, zvláštní doporučení zasluhuje lehká zálivka z tofu. Z každého cvičení udělejte dvě série a projděte ho dvakrát pokaždé s 15 až 20 opakováními.

Stránky