Zahájení prací na zahrádce po zimní přestávce vyžaduje přípravu podobnou té, kterou dělají vrcholoví atleti, než jdou do finále. Prudký nástup prací může vést ke zraněním, upozorňují britští odborníci a doporučují si před prací na zahradě řádně protáhnout svaly a zahřát je.
Struktura pohybu na inline bruslích se podobá běhu, i fyziologický účinek je obdobný. Klouby dolních končetin jsou však oproti běhu více šetřeny, jsou zatěžovány jen o něco více než při chůzi. Atraktivitu inline bruslení nesnižuje ani podstatně vyšší riziko úrazu než u pohybových aktivit s obdobnými účinky.
Úředníci, gaučoví povaleči a všichni, kdo mají sedavé zaměstnání, by měli vyslyšet výzvu australských vědců, kteří doporučují pravidelně přerušovat dlouhodobé sezení, vstávat a používat během dne mnohem více svaly. Přestávky v sezení lze podle nich považovat za další fyzickou aktivitu mající příznivý vliv na zdraví.
Jóga v sobě zahrnuje filozofický přístup, který daleko přesahuje to, co si lidé pod ní představují. Není to jen návod, jak zvýšit tělesnou ohebnost a jak přitom meditovat.
Jóga ma sílu léčit a i když se výsledky dostavují po delší době, než u konvenční medicíny, přetrvávají naopak mnohem déle, než když vysadíte léky.
Tři následující cviky na bederní páteř jsou skvělou volbou pro začínající cvičence. Kromě podlahy a polštáře k nim nic jiného nepotřebujete.

Stránky