V kondici díky 10 000 kroků

21.8.2015 00:01
Zdravý pohyb

Mimo cvičení můžete posilovat břišní svaly tím, že budete chodit vzpřímeně se zataženým břichem a denně nachodíte co nejvíce kroků.

Ráno vyjděte nebo sejděte schody místo svezení se výtahem, tím pro svůj zadeček uděláte více, než si myslíte.

Vystupte na předposlední zastávce a zbytek cesty dojděte do práce pěšky.

Malou procházku si dopřejte i v poledne nebo navečer.

“Stačí rychlá chůze, kterou ostatně považují odborníci za nejzdravější cvičení vůbec. Nezatěžují se jí klouby ani páteř, zejména pokud nemáte právě ideální váhu, zato podporuje posilování středu těla a výborně se s ní hubne. Ozdravný systém nastartujete velice rychle díky deseti tisícům kroků denně,“ radí Jana Havrdová z nezávislé iniciativy Česko se hýbe, která má za cíl ozdravení české populace.

Nejjednodušší návod na to, jak se dostat rychle do formy je pravidlo pěti třicetiminutovek týdně - podle Světové zdravotnické organizace bychom se týdně měli aktivně hýbat pět krát třicet, lépe čtyřicet minut.

Přehled komentářů

zobrazit všechny komentáře 

krok je asi 70 cm (ale to je individuální), takže asi 7 km
Honza  |  23.8.2015 10:48

Honzo,díky :=))
Blanka  |  23.8.2015 15:19

z čehož vyplývá, že to za třicet, lépe čtyřicet minut nedáte :)
ondra  |  25.8.2015 07:57

Bydlím v patrovém domě a máme poměrně dost schodů. Je to moje...
Petr974  |  22.10.2018 10:33

Bydlím v patrovém domě a máme poměrně dost schodů. Je to moje...
Pavlína  |  22.10.2018 10:34

zobrazit všechny komentáře

Přidat komentář

 
* *