Rotoped

7.3.2003 00:00
Zdravý pohyb

"Trénink prováděný mimo přírodní podmínky může vést ke vzniku nudy," říká doktor Burke. "Buď si musíte ke svému tréninku naplánovat ještě další činnost, například sledování televize nebo poslech hudby, nebo musíte cvičení na rotopedu využívat pouze jako doplněk jiné sportovní nebo cvičební fyzické aktivity.

Jinými slovy byste se neměla na rotoped spoléhat jako na jediný prostředek, vedoucí k zeštíhlení a zformování postavy. Měla byste jej považovat spíše za doplněk svého tréninkového programu a měla byste si na něm dopřát lehčí tréninkovou jednotku jednou nebo dvakrát za týden, abyste tímto způsobem obohatila pravidelný trénink chůze nebo aerobiku. Jestliže se budete tohoto pokynu držet, bude méně pravděpodobné, že váš přístroj skončí jako věšák na prádlo.

Účinky na tvarování postavy:
Pokud se budete tréninku na rotopedu věnovat pravidelně, můžete počítat s následujícími přínosy.
  • V průběhu každé minuty tréninku spálíte přibližně pět kalorií. Je to mnohem větší množství než spálíte v průběhu běžných denních aktivit, které se pohybuje kolem jedné kalorie za minutu.
  • Posílíte svalstvo hýždí, čtyřhlavé svaly stehenní na přední straně stehen a svalstvo na jejich zadní straně.
  • Hmotnost vašeho těla při takovémto tréninku nijak nezatěžuje kloubní aparát dolních končetin, takže můžete bez obav pracovat na tonizaci a posilování hýžďového a stehenního svalstva, aniž byste se musela obávat problémů s klouby.

    Psychologické účinky:
    Jedním z kladů tréninku na rotopedu je možnost odreagovat se a zapomenout. Zapomenutí je zde přitom absolutně bezpečné.

    Zdroj: Zeštíhlete svoje břicho, zadek a stehna navždy!, nakladatelství Pragma
  • Přehled komentářů

    zobrazit všechny komentáře 

    supr aspoň sem se něco nového dozvěděla =o)
    Monča  |  16.5.2006 20:02

    Ahoj, chtela bych si poridit rotoped kvuli zpevneni nohou a taky trosku kvuli...
    Misha  |  11.7.2009 17:53

    zobrazit všechny komentáře

    Přidat komentář

     
    * *