Cviky pro lepší krevní oběh

3.11.2016 00:01
Zdravý pohyb

Špatný krevní oběh může mít mnoho příčin, z nichž hlavními jsou vysoká hladina cholesterolu, nedostatečný příjem vlákniny, konzumace velmi slané potraviny a také malý příjem tekutin.

Špatná cirkulace
Vysoký příjem nasycených tuků vede k vysoké hladině cholesterolu, což způsobuje poškození cév a jejich pružnosti a snižení průtoku krve tepnami. Přímým důsledkem je samozřejmě vznik různých oběhových problémů. Tentokrát přinášíme tipy, jak přirozeně zlepšit špatný krevní oběh krve. Nejlepší je vždy zvýšit fyzickou aktivitu pro lepší prokrvení:

Protáhnutí:
Pokud si každé ráno protáhnete své údy, pomůže vám hodně se svým špatným krevním oběhem.

Procvičení kloubů:
Ve stoje se zvedněte na špičky a dolů na paty. Ujistěte se, že máte pocit napjatých svalů. Opakujte 10 krát.

Procvičení krku:
Uvolněte krk - otočte hlavu doleva a doprava a počítejte do 10. Poté otočte hlavu a ohněte ji dolů k hrudi.

Kliky
Udělejte 10 kliků hned po ranní sprše. To vám dodá energii pro zbytek dne.

Zvedání prstů nohy
Sedět na podlaze s koleny pod úhlem 90 stupňů a zvedněte prsty, držet patu na zem. Pak dejte prsty zpátky na zem. Provádějte nejprve vždy jednou nohou  a pak oběma najednou. Kompletní vyrovnávací cvičení od paty až k prstům.

Rotace nohou
Otáčejte nohou ve směru hodinových ručiček, zatímco sedíte na židli a opakujte 10 krát. Zlepšíte oběh i pružnost nohou současně.

Cvičení rukou
Toto cvičení zabraňuje křečím a zároveň zlepšuje krevní oběh. Protáhněte a prodllužte prsty jedné ruky, pak je sevřete v pěst a držte po dobu několika sekund. Pak uvolněte kloub a otočejte ruku v kruhovém pohybu od ramene. Dělejte to asi 1 minutu.

Chůze
Chůze je úplně nejlepší způsob, jak zlepšit cirkulaci. Zkracuje a uvolňuje svaly a stimuluje proudění krve v cévách.Chůze také snižuje stres. Měli byste jít na procházku 2-3 krát týdně.

Plavání
Plavání zahrnuje všechny svaly a stimuluje krevní oběh. Je to dobré pro lidi všech věkových kategorií, ale především pro ty, kteří mají problémy s klouby a svaly.

Jóga
Jóga je technika, která zlepšuje  dýchání a koncentraci kyslíku v krvi a má velký vliv na cirkulaci.

Cyklistika a tanec
Jízda na kole zlepšuje krevní oběh v dolních částech těla. Tanec zlepšuje též krevní oběh.

Zdroj: http://www.healthyfoodheadlines.com

Přidat komentář

 
* *